- Terapia chorób: Depresja, Nerwica, Zaburzenia Lękowe, Stres, Zespół Stresu Pourazowego
- Bezsenność, Zaburzenia Psychosomatyczne, Kryzys Egzystencjonalny
- Trening relaksacyjny - antystresowy, Trening Jacobsona,
- Ćwiczenia oddechowe, nauka oddechu przeponowego, technika uwalniania emocji
- Trening Uważności , Koncentracji - Mindfulness
Psycholog i terapeuta. Zajmuje się przede wszystkim wspieraniem ludzi w ich dążeniach do zrozumienia samych siebie, poszerzaniem ich świadomości własnej natury oraz towarzyszeniem im w procesie samorozwoju. Główną dewizą, którą się przy tym kieruje jest uważność, rozumiana jako pełna akceptacji świadomość bieżącego doświadczenia. W swojej pracy wykorzystuje wiedzę zdobytą na trzech poznańskich uczelniach.
Wiedza tam zdobyta, doświadczenie zawodowe, a także niezależna droga samorozwoju zawierająca m.in. zainteresowania z zakresu filozofii umysłu pogłębiane w ramach studiów z kognitywistyki, a także regularne, formalne praktyki medytacyjne i kontemplacyjne, pozwalają mu na wnikliwe i wszechstronne zrozumienie człowieka, ze szczególnym uwzględnieniem interakcji zachodzących między ludzkim ciałem i umysłem.
Niektóre postaci i ich twórczość, którymi inspiruje się w pracy to:
- Irvin D. Yalom i jego podejście do psychoterapii egzystencjalnej oraz grupowej;
- Alan Watts i przystępny sposób w jaki przedstawiał skomplikowane idee filozofii Wschodu;
- Dawid R. Hawkins i jego opis poziomów świadomości dostępnych człowiekowi;
Integracyjna koncepcja terapeutyczna, z której korzysta podczas sesji zawiera w sobie różnorodność perspektyw wspomagania drugiego człowieka, dostosowanych do konkretnej osoby i jej sytuacji. Wśród tych perspektyw znajduje się m.in paradygmat humanistyczno-egzystencjalny, poznawczo-behawioralny oraz psychosomatyczny.
Edukacja
- psychologia (specjalność kliniczna) - jednolite studia magisterskie na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza
- psychosomatyka i somatopsychologia - studia podyplomowe na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym
- fizjoterapia - studia pierwszego stopnia na Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego
Kompetencje
- pogłębienie zrozumienia siebie i swojego stosunku do otaczającego świata
- poszukiwanie własnej tożsamości i sensu życia
- zmiana stosunku do bólu i dolegliwości natury fizycznej
- radzenie sobie z trudnymi emocjami smutku i złości
- złagodzenie poczucia cierpienia, osamotnienia i wyobcowania
- redukcja przytłoczenia sytuacjami powodującymi lęk lub stres
- akceptacja bieżącej rzeczywistości oraz otwartość na zmiany
- swobodniejsze wchodzenie w relacje z innymi ludźmi
- podwyższenie własnego poziomu świadomości